مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-01سياسي

قالیباف: قدردان زحمات تمامی آتش نشانان عزیز و فداکار هستیم


همواره ازخودگذشتگی آتش نشانان برای تأمین آرامش و امنیت مردم یکی از نمونه های اعلای جهاد و فداکاری در میهن ماست؛ - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همواره ازخودگذشتگی آتش نشانان برای تأمین آرامش و امنیت مردم یکی از نمونه های اعلای جهاد و فداکاری در میهن ماست؛ قدردان زحمات تمامی آتش نشانان عزیز و فداکار هستیم و صمیمانه از محبت بی دریغ آن ها در ارائه خدمت خالصانه به مردم تقدیر می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس به مناسبت روز آتش نشان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا و هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است.

سورهٔ مائده آیهٔ (32) به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی، یاد و خاطره شهدای رشید و شجاع و فداکار آتش نشان به خصوص شهدای آتش نشان حادثه پالایشگاه آبادان در سال 59 و شهدای آتش نشان حادثهٔ پلاسکو را گرامی می دارم.

آیهٔ شریفهٔ 32 سورهٔ مائده گویی وصف مجاهدت و خدمت هرروزهٔ آتش نشانان است؛ آنان که جوانی و سلامت خود را وقف حیات بخشیدن به مردم کرده و با خدای خود معامله کرده اند.

ازخودگذشتگی آتش نشانان برای تأمین آرامش و امنیت مردم همواره یکی از نمونه های اعلای جهاد و فداکاری در میهن ماست؛ قدردان زحمات تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: قدردان زحمات تمامی آتش نشانان عزیز و فداکار هستیم

قالیباف: قدردان زحمات تمامی آتش نشانان عزیز و فداکار هستیم