مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 22:202023-09-23اجتماعي

کاهش تصادفات در کرمانشاه با وجود افزایش 17 درصدی زائران اربعین


رییس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در 6 ماه سپری شده از سال جاری شاهد کاهش چشمگیری در بحث تصادفات رانندگی و آمار مجروحان و کشته شدگان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه شورای ترافیک استان امروز با حضور محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و معاونان و مسوولان ذی ربط استانی و نیروی انتظامی و پلیس راهور، در استانداری برگزار شد.

براساس گزارش محمد حیدری رییس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، در 6 ماه سپری شده از سال جاری شاهد کاهش چشمگیری در بحث تصادفات رانندگی و آمار مجروحان و کشته شدگان، علی رغم افزایش 17 درصدی ورود زائران حسینی در ایام اربعین به استان کرمانشاه، بودیم.

وی تصریح کرد: قطعا در سال آینده شاهد افزایش تردد زائرین حسینی در استان کرمانشاه خواهیم بود، لذا باید آمادگی های لازم را برای میزبانی داشته باشیم.

بحث سرویس مدارس و رفع ابهام ناوگان حمل و نقل دانش آموزان از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی رییس راهور استان کرمانشاه بود و تأکید کرد: وسایل نقلیه این حوزه باید با تأیید راهنمایی و رانندگی مشغول به کار شوند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه با تشکر از تلاش شبانه روزی مسوولان دست اندرکار در کاهش آمار تصادفات در اربعین امسال، اظهار کرد: ایمنی و سلامت دانش آموزان در اولویت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات در کرمانشاه با وجود افزایش 17 درصدی زائران اربعین

کاهش تصادفات در کرمانشاه با وجود افزایش 17 درصدی زائران اربعین