مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-21اجتماعي

استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی بسیار خطرآفرین است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی را بسیار خطرآفرین توصیف کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی را بسیار خطرآفرین توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاعرسانی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل، حجت فتاحی با اشاره به ضریب نفوذ بالای تلفن همراه در بین اقشار مختلف مردم، استفاده از این وسیله در حین رانندگی را بسیار خطرآفرین توصیف کرد.

وی افزود: رانندگی در معابر شهری نیاز به هوشیاری و تمرکز حواس کامل از سوی راننده وسیله نقلیه دارد تا بتواند در شرایط بروز خطر عکس العمل به موقع و مؤثر از خود نشان دهد.

فتاحی اظهار کرد: درگیر کردن ذهن با موارد مختلف از جمله تلفن همراه در حین رانندگی موجب می شود تا راننده قادر به تشخیص مسیرهای صحیح و حفظ فاصله مناسب خود با سایر خودروها نباشد و همچنین در رویت به موقع خطر با تأخیر مواجه شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل به رانندگانی که قصد استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را دارند توصیه کرد حتماً خودروی خود را در محل مناسبی پارک کرده و پس از اتمام مکالمه به ادامه مسیر بپردازند تا از تبعات سوء استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در امان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی بسیار خطرآفرین است

استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی بسیار خطرآفرین است