مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-12سياسي

تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس ضعیف بود


مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب ضعیف بود و در زمینه تبلیغات شهری توجه زیادی صورت نگرفت.

- سردار علی ناظری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارزیابی دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: در برپایی نمایشگاه کتاب واقعا کار جامع و زیبایی انجام شد و امروز شاهد نمایشگاهی کامل در همدان هستیم.

وی با بیان اینکه در برپایی نمایشگاه تلاش شد وضعیت به گونه ای باشد که خانواده ها و جوانان از این نمایشگاه استفاده کنند تصریح کرد: به این لحاظ نمایشگاه عملکرد موفقی داشت ولی انتظار این است که طی روزهای باقی مانده، مردم با حضور در نمایشگاه ضمن بازدید آثار، خریداری کنند.

معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج با تاکید بر اینکه هر کدام از این کتاب ها زندگی نامه یک شهید است گفت: شهدا در زندگی خود سبک زندگی ایرانی و اسلامی را به منصه ظهور گذاشته اند که جوانان و نوجوانان امروز باید با این نحوه زندگی اسلامی ایرانی آشنا شوند وی با اشاره به برگزاری نشست های مختلف علمی و فرهنگی در نمایشگاه خاطرنشان کرد: پس از اتمام نمایشگاه جمع بندی نشست ها انجام خواهد شد تا در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اقداماتی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس ضعیف بود

تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس ضعیف بود