مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:552023-09-23سياسي

وظیفه مسئولین و معلمان جهاد تبیین برای دانش آموزان است


جهاد تبیین وظیفه مسئولین است و باید ارزش ها و نهضت دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند.

- ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم آباد گفت: جهاد تبیین وظیفه مسئولین است و باید ارزش ها و نهضت دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر امروز یکم مهرماه در مراسم نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت که همزمان با سراسر لرستان در محل هنرستان ولیعصر(عج) خرم آباد نواخته شد، با تبریک سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رشد و ترقی و طی کردن قله های پیشرفت هر کشور توسط نسل جوان محقق می شود.

وی اضافه کرد: در این مسیر اخلاق و ارزش های اخلاقی باید در فرد پیاده شود و پس از معرفت و شناخت، علم آموختن موضوعی اساسی است.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه نسل جوان در دفاع مقدس بین 15 تا 25 سال بودند و این نسل توانستند حماسه بیافرینند، افزود: در آن برهه، جنگ در مرزهای جغرافیایی رخ داد اما امروز میدان جنگ عوض شده و هدف دشمن نسل نوجوان و جوان است.

شمسی فر گفت: امروز نوک پیکان جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان خط مقدم در این جنگ فرهنگی دانش آموزان هستند و دشمن در تلاش است آنان را از اخلاق دور کند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد در این برهه نسل جوان با شناخت، معرفت و بصیرت توطئه دشمن را نقش بر آب کند و این پرچم و میدان داری دانش آموزان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه مسئولین و معلمان جهاد تبیین برای دانش آموزان است

وظیفه مسئولین و معلمان جهاد تبیین برای دانش آموزان است