مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-12دانش

لزوم تقویت گروه های دانشجویی شناسنامه دار


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم تقویت گروه های دانشجویی شناسنامه دار و تسهیل فعالیت های قانونمند این مجموعه ها تاکید کرد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم تقویت گروه های دانشجویی شناسنامه دار و تسهیل فعالیت های قانونمند این مجموعه ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحسین کلانتری در نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی منطقه 6 کشور که به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها اظهار کرد: حجمی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها باید پیگیری و به سرانجام برسد.

وی افزود: سیاست ما همواره تقویت گروه های دانشجویی شناسنامه دار و تسهیل فعالیت های قانونمند این مجموعه ها است و این امر باید با قوت بیشتر پیگیری شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به ارتباط انجمن ها و حلقه های علمی با صنعت و فناوری تصریح کرد: این ارتباط در بسیاری از دانشگاه ها کلید خورده لذا ارتباط صنعت و فناوری باید به شکل وسیع تری تقویت شود.

وی به بحث راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: این امر بسیار مهم و نشاط افزا و امید افزاست و می تواند آینده روشنی را برای دانشجویان ترسیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت گروه های دانشجویی شناسنامه دار

لزوم تقویت گروه های دانشجویی شناسنامه دار