مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-19سياسي

معرفی متولی ساماندهی جزیره آشوراده/ سفر قریب الوقوع هیئت دولت به گلستان


وزیر کشور با انتقاد از متروکه ماندن جزیره آشوراده گفت: استاندار گلستان در اسرع وقت دستگاه یا فرد متولی برای ساماندهی گردشگری در جزیره آشوراده را معرفی کند.

- ایسنا/گلستان وزیر کشور با انتقاد از متروکه ماندن جزیره آشوراده گفت: استاندار گلستان در اسرع وقت دستگاه یا فرد متولی برای ساماندهی گردشگری در جزیره آشوراده را معرفی کند.

احمد وحیدی بعدازظهر پنجشنبه 27 مهرماه در حاشیه بازدید از عملیات لایروبی خلیج گرگان در گفت وگو با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: خشک شدن خلیج گرگان اتفاق ناراحت کننده و غمباری در حوزه محیط زیست بود که علاوه بر خسارات زیست محیطی، اشتغال مردم منطقه را نیز به خطر انداخته بود.

وی با اشاره به دستور صریح رییس جمهور برای علاج بخشی خلیج گرگان بیان کرد: پس از سفر اول رییس جمهور به استان گلستان با بسیج همگانی و تلاش قرارگاه خاتم الانبیا در استان گلستان گامهای موثری در راستای لایروبی برداشته شده است.

وزیر کشور تاکید کرد: تغذیه مصنوعی، پمپاژ آب و دیگر اقدامات لازم به عنوان یک بسته برای سفر دوم ریاست محترم جمهور تعریف شده است و در سفر قریب الوقوع هیئت دولت به گلستان به آن پرداخته خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ظرفیت بزرگ جزیره آشوراده در جذب گردشگر تصریح کرد: جزیره آشوراده پتانسیل بزرگ جذب گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی متولی ساماندهی جزیره آشوراده/ سفر قریب الوقوع هیئت دولت به گلستان

معرفی متولی ساماندهی جزیره آشوراده/ سفر قریب الوقوع هیئت دولت به گلستان