مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-12سياسي

مخبر: مهم ترین مولفه اقتدار نظام، نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی است


معاون اول رییس جمهور در جلسه با رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه گفت: ریشه اصلی اقتدار ایران در جهان و به ویژه کشورهای حوزه محور مقاومت نفوذ فرهنگی انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، معاون اول رییس جمهور در جلسه با رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه گفت: مهم ترین مولفه اقتدار نظام نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی است.

 محمد مخبر در این نشست تأکید کرد: با توجه به علاقمندی ایرانیان خارج از کشور و همچنین مردمان سایر کشورهای منطقه و حتی جهان برای حضور و فعالیت در ایران در تمامی زمینه ها، باید بستر مناسب و بیشتری برای فعالیت آنان در کشور مهیا شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به سیاست خارجی توسعه روابط با کشورهای همسایه، همسو و منطقه ای در دولت سیزدهم اظهار داشت: عضویت ایران در اتحادیه ها و سازمان های مهم جهانی همانند شانگهای، بریکس و.

تنها یک فرصت اقتصادی نیست بلکه بستر و کاربرد فرهنگی نیز دارد.

وی حوزه فرهنگ را مهم ترین، قوی ترین و با اهمیت ترین مولفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: ریشه اصلی اقتدار ایران در جهان و به ویژه کشورهای حوزه محور مقاومت نفوذ فرهنگی انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: مهم ترین مولفه اقتدار نظام، نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی است

مخبر: مهم ترین مولفه اقتدار نظام، نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی است