مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:402023-09-26بين الملل

کاخ سفید: به حمایت خود از ارمنستان پایبند هستیم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در پیامی به «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان از تعهد واشنگتن در ادامه حمایت از ایروان در تنش در منطقه قفقاز و از پایبندی این کشور در تقویت همکاری امنیتی فیمابین خبر داد.

- رییس جمهور آمریکا در موضعی صریح در پیامی به نخست وزیر ارمنستان، پس از تنش به وجود آمده در روابط مسکو و ایروان اعلام کرد که ما به تقویت همکاری خود با ایروان پایبند هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در پیامی به نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان از تعهد واشنگتن در ادامه حمایت از ایروان در تنش در منطقه قفقاز و از پایبندی این کشور در تقویت همکاری امنیتی فیمابین خبر داد.

بر پایه این گزارش، دبیرخانه شورای وزیران ارمنستان با صدور اطلاعیه ای محتوای نامه جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در پایبندی این کشور در حمایت از ایروان درباره تحولات جاری در تنش مرزی میان آذربایجان و ارمنستان را منتشر کرد.

در این نامه، جو بایدن خطاب به نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان آمده است که: ایالات متحده متعهد به همکاری با دولت شما برای رسیدگی به نیاز های بشردوستانه ناشی از خشونت اخیر است که خانم سامانتا پاور (رییس آژانس تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: به حمایت خود از ارمنستان پایبند هستیم!

کاخ سفید: به حمایت خود از ارمنستان پایبند هستیم!