مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-15بين الملل

تأکید «پوتین» بر تشدید تلاش های مشترک اعضای همسود در مبارزه با تروریسم


رییس جمهور روسیه ضمن حمایت از نگرانی های تاجیکستان در مورد تهدیدات ناشی از افغانستان، بر ضرورت تشدید تلاش های کشورهای مستقل مشترک المنافع برای مبارزه با تهدیدات تروریستی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در نشست سران کشورهای همسود از نگرانی تاجیکستان در مورد تهدیدات ناشی از افغانستان حمایت کرد.

رییس جمهور روسیه با بیان این مطلب بر لزوم تشدید تلاش های مشترک کشورهای مستقل مشترک المنافع برای مبارزه با تهدیدات تروریستی تاکید کرد.

وی با اشاره پیچیدگی وضعیت در افغانستان و لزوم مبارزه با تهدیدات مختلف، به ویژه بر اهمیت همکاری نیروهای امنیتی و سایر ساختارهای مربوطه جامعه همسود در جهت مبارزه با حمایت مالی تروریسم، پولشویی، جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و فساد تاکید کرد.

پوتین اضافه کرد: این دقیقا همان چیزی است که موافقت نامه ایجاد مرکز بین المللی ارزیابی خطرات پولشویی و تامین مالی تروریسم و برنامه بین دولتی اقدامات مشترک برای مبارزه با جنایت برای سال های 2024 – 2028 که برای تصویب در این نشست ارائه شده اند، بر روی آن تمرکز می کند.

وی در سخنرانی خود همچنین نسبت به تلاش ها برای اعمال فشار بر همه شرکای روسیه ابراز نگرانی و تاکید کرد که چنین روش هایی ممکن است موفقیت محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید «پوتین» بر تشدید تلاش های مشترک اعضای همسود در مبارزه با تروریسم

تأکید «پوتین» بر تشدید تلاش های مشترک اعضای همسود در مبارزه با تروریسم