مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-14پزشكي

بازدید میدانی معاون وزیر بهداشت از زیرساخت های سلامت محور رشت و تالش


معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در جریان حضور در گیلان، از زیرساخت های سلامت محور رشت و شهرستان تالش، بازید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در گیلان حضور و ضمن بازدید از زیرساخت های سلامت محور به ویژه نظام آموزشی، در جریان کم و کیف آن قرار گرفت.

بازدید از دانشکده بهداشت، بیمارستان جایگزین پورسینا، دانشکده در دست احداث و سایت آزمون و باغ گیاهان دارویی در مجتمع دانشگاهی لاکان رشت و همچنین بخش های مختلف بیمارستان شهید نورانی تالش، مهمترین بخش هایی بودند که توسط معاون آموزشی وزیر بهداشت و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد بازدید قرار گرفت.

ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان بازدید از بیمارستان شهید نورانی تالش در دفتر ریاست بیمارستان با ابراز خرسندی از اقدامات زیرساختی در این قطب درمانی، اظهار کرد: پروژه هایی که در تالش آغاز شده نوید بخش اقدامات مثمرثمر است.

به گفته معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدامات قابل توجهی در ارتقای سطح بهداشت و درمان تالش انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی معاون وزیر بهداشت از زیرساخت های سلامت محور رشت و تالش

بازدید میدانی معاون وزیر بهداشت از زیرساخت های سلامت محور رشت و تالش