مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-16سياسي

متاسفانه توزیع کارشناس رسمی در کشور عادلانه نیست


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: متاسفانه در کشور با توزیع عادلانه کارشناس رسمی مواجه نیستیم.

- رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه: متاسفانه توزیع کارشناس رسمی در کشور عادلانه نیست ایسنا/مرکزی رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: متاسفانه در کشور با توزیع عادلانه کارشناس رسمی مواجه نیستیم.

حسن عبدلیان پور در سفری یکروزه به استان مرکزی در نشست با مسئولان ارشد قضایی استان مرکزی، هیات مدیر کانون کارشناسان و مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه در استان مرکزی گفت: امروز یکی از مواردی که در حوزه کارشناسی وجود دارد بحث اطاله دادرسی و مشکلات آن در حوزه کارشناس رسمی است که در جلسه ای که اخیرا در حضور معاون اول قوه قضاییه با معاونین قوه قضاییه داشتیم موارد و مشکلاتی که در حوزه کارشناسی با آن روبرو بودیم، احصا و تصمیمات خوبی در زمینه یکسان سازی صلاحیت ها و رشته ها اتخاذ شد که به زودی ابلاغ و اجرا می شود و امیدواریم تا حدودی مشکل کمبود کارشناس رسمی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه با توزیع عادلانه کارشناس رسمی در کشور مواجه نیستیم، افزود: در برخی رشته های کارشناسی با کمبود کارشناس مواجه هستیم که این نقیصه با برگزاری آزمون پیش رو در حال برطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفانه توزیع کارشناس رسمی در کشور عادلانه نیست

متاسفانه توزیع کارشناس رسمی در کشور عادلانه نیست