مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-25سياسي

دستغیب: همکاری برای ساماندهی فعالیت های اقتصادی اتباع از ضروریات است


همکاری مشترک در زمینه ساماندهی فعالیت های اقتصادی اتباع، از ضروریات غیرقابل انکار است تا از این طریق در راستای شفاف سازی مالی اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید احمدرضا دستغیب رییس دیوان محاسبات کشور در این دیدار با اشاره به نقش دیوان محاسبات به عنوان نهاد عالی نظارتی در مناسبات اقتصادی و ایفای نقش در سطح حکمرانی و تنظیم گری گفت: در حوزه پرداخت به ذینفعان، اتفاقات خوبی در وزارت اقتصاد در حال رقم خوردن است و در بخش درآمدهای بودجه ای هم می توان با تعریف پروژه های مشترک، همکاری های اثربخشی را بین وزارت اقتصاد و دیوان محاسبات تعریف کرد.

موضوع مولدسازی از دیگر مسائلی بود که دستغیب به آن اشاره و بیان کرد: در حوزه مولدسازی باید همکاری های موثر با نتایج ملموس بین دیوان محاسبات و وزارت اقتصاد در راستای شفافیت و انضباط مالی بیشتر برقرار شود.

وی بر تعریف دقیق از مالکیت عمومی برای تحقق شفافیت مالی تاکید کرد و درخصوص ساماندهی اقتصادی اتباع خارجی نیز اظهار داشت: همکاری مشترک در زمینه ساماندهی فعالیت های اقتصادی اتباع، از ضروریات غیرقابل انکار است تا از این طریق در راستای شفاف سازی مالی اقدام شود.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم نیز در این دیدار با قدردانی از نظارت های موثر دیوان محا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستغیب: همکاری برای ساماندهی فعالیت های اقتصادی اتباع از ضروریات است

دستغیب: همکاری برای ساماندهی فعالیت های اقتصادی اتباع از ضروریات است