مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-01فرهنگي

تجلیل از 16 شاعر برگزیده در اختتامیه نخستین همایش ادبی «شمیم وحدت»


همایش ادبی «شمیم وحدت» با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در تبریز به کار خود پایان داد.

- تجلیل از 16 شاعر برگزیده در اختتامیه نخستین همایش ادبی شمیم وحدت ایسنا/آذربایجان شرقی همایش ادبی شمیم وحدت با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در تبریز به کار خود پایان داد.

نخستین همایش ادبی شمیم وحدت که به مناسبت میلاد رسول مکرم اسلام (صلوات الله علیه و آله) و هفته وحدت به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی و با مشارکت نهادهای فرهنگی استان همچون صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و معاونت فرهنگی سپاه برگزار شد، با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در تبریز به کار خود پایان داد.

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با انتشار فراخوان این همایش بیش از 170 اثر از 31 شهریور تا پنج مهر برای شرکت در این همایش به دبیرخانه آن ارسال شده بود و شاعرانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان و حتی گیلان آثار خود را برای شرکت در نخستین همایش شمیم وحدت ارسال کرده بودند.

در آیین اختتامیه این همایش از 16 شاعر برگزیده از بین شعرای شیعه و سنی شرکت کننده شامل سعید مبشر از استان اردبیل، ناصر دوستی از استان زنجان، وحید طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 16 شاعر برگزیده در اختتامیه نخستین همایش ادبی «شمیم وحدت»

تجلیل از 16 شاعر برگزیده در اختتامیه نخستین همایش ادبی «شمیم وحدت»