مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-07سياسي

مراسم روز ملی صادرات با حضور رییس جمهور برگزار می شود


معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارات ایران از برگزاری مراسم روز ملی صادرات با حضور رییس جمهور خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، سید محمد صادق قنادزاده با بیان اینکه 29 مهرماه به عنوان روز ملی تجلیل از صادرکنندگان ملی و نمونه شناخته می شود، در مورد فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه، گفت: فرایند ثبت نام و ارزیابی صادرکنندگان نمونه از چند ماه قبل شروع شده است که یک بخش از این ارزیابی، شامل خود اظهاری و بخشی هم شامل آمار عملکرد صادرات شرکت ها است.

  قائم مقام ستاد روز ملی صادرات با بیان اینکه امسال به لحاظ شکلی و محتوایی تغییرات اساسی در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه و ممتاز صورت گرفته است، افزود: به لحاظ شکلی مهم ترین تغییر این است که فرایند انتخاب صادرکننده نمونه به صورت سامانه ای انجام پذیرفته است؛ به گونه ای که عمده ارزیابی از صورت دستی و کارگروهی خارج و به صورت سامانه ای و فراخوان داده از طریق سامانه های رسمی کشور انجام شده است.

  قنادزاده تاکید کرد: این شیوه ارزیابی باعث شده شفافیت و دقت در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه امسال افزایش و حواشی کاهش یابد.

  معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام ستاد برگزاری روز ملی صادرات همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم روز ملی صادرات با حضور رییس جمهور برگزار می شود

مراسم روز ملی صادرات با حضور رییس جمهور برگزار می شود