مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-11سياسي

ابهت رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا ریخت


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان این که رژیم صهیونیستی پروایی از کشتار و تخریب خانه های مردم غزه ندارد گفت: طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونیستی را در دنیا به هم ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان با تبریک عملیات پیروزمندانه جبهه مقاومت فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، این عملیات را ضربه کاری و محکم بر پیکره امنیتی رژیم صهیونیستی بیان کرد و اظهار داشت: گنبد آهنی  و امنیتی که رژیم صیونیستی تصور داشتن آن را داشت، از بین رفت، به طوری که نیروهای فلسطینی برخی از فرماندهان آنها را از رختخواب بیرون کشیدند.

  وی با بیان این که رژیم صهیونیستی  پروایی از کشتار و تخریب خانه های مردم غزه ندارد گفت: طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونیستی را در دنیا به هم ریخت.

  امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت ها و اقدامات ستاد باسازی عتبات عالیات استان عنوان کرد:  اصفهان در مسلئه کمک به مستضعفان و محرومان و یا برگزاری مجالس روضه خوانی زبانزد است و مردم اصفهان ولایی، مذهبی و خیرّ می باشند و این لطف خداوند است.

  وی افزود: کارهای اساسی در ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام گرفته است و ما باید به زوّار امام حسین(ع) کمک کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهت رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا ریخت

ابهت رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا ریخت