مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-26اقتصادي

اختصاص 350 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به واحدهای راکد خوستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اختصاص 350 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 18 برای بازگشت به تولید واحدهای راکد و نیمه راکد در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اختصاص 350 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 18 برای بازگشت به تولید واحدهای راکد و نیمه راکد در استان خبر داد.

حمیدرضا فلاح در گفت و گو با ایسنا، در خصوص احیای واحدهای راکد در خوزستان اظهار کرد: براساس بررسی های انجام شده 700 واحد صنعتی و کشاورزی راکد و نیمه راکد در استان وجود دارد که باید برای بازگشت به تولید این واحدها برنامه ریزی کرد البته ممکن است همه این واحدها امکان بازگشت به تولید را نداشته باشند.

وی با اشاره به تلاش برای بازگشت به تولید واحدهای راکد در خوزستان، افزود: در شورای برنامه ریزی استان 350 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای این واحدها از محل اعتبارات تبصره 18 تخصیص یافته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قطعا با توجه به وضعیت واحدهای راکد امکان بازگشت به تولید همه این واحدها وجود ندارد و واحدهایی که دارای شاخصه های اقتصادی و سودآوری باشند برای بازگشت به تولید مورد حمایت قرار خواهند گرفت و در اولویت خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 350 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به واحدهای راکد خوستان

اختصاص 350 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به واحدهای راکد خوستان