مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-04فرهنگي

شهردار اصفهان: جشنواره فیلم کودک و نوجوان گشایش افق برای آینده اصفهان است


شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه جشنواره کودک و نوجوان گشایش افق برای آینده اصفهان است گفت: احداث صندوقی میان اصفهان و بنیاد فارابی از راهکارهای حمایت از هنرمندان عرصه فیلم کودک و نوجوان و نشان دهنده آورده این جشنواره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان مجید زین العابدین، دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در نشست خبری با بیان اینکه حضور 200 اثر در این جشنواره نشان دهنده کیفیت بالای این جشنواره است گفت: جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با شعار بچه ها به سمت قله   بخشی از هویت فرهنگی اصفهان است و این جشنواره در میان جشنواره های مخصوص کودکان و نوجوان در جهان شناخته شده و در رتبه الف قرار گرفته است و مورد اقبال فیلم سازان جهانی قرار دارد.

وی یادآور شد: در مجموع 559 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که 359 اثر مربوط به شرکت کنندگان داخلی و 200 اثر در بخش خارجی از 39 کشور است.

زین العابدین افزود:در نهایت در بخش ملی جشنواره 14 فیلم سینمایی بلند، 12 فیلم کوتاه داستانی و 12 فیلم پویانمایی و در بخش بین الملل 13 اثر بلند داستانی از کشورهای مختلف در جشنواره حضور دارند.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان با اشاره به اینکه یک فیلم بخاطر کیفیت و محتوای مناسب در بخش خارج از مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اصفهان: جشنواره فیلم کودک و نوجوان گشایش افق برای آینده اصفهان است

شهردار اصفهان: جشنواره فیلم کودک و نوجوان گشایش افق برای آینده اصفهان است