مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-21دانش

باید خودمان را وقف آینده جوانان کنیم و در آن ها امید بیافرینیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی،  محمدمهدی طهرانچی در نشست سراسری استادان طرح «رضایت مندی از زندگی و امیدآفرینی» و ششمین دوره طرح معرفت رضوی که در مشهد مقدس برگزار شد، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کار ما پیش از آموزش، امیدآفرینی بوده و جنس کار ما آینده نگری است؛ بنابراین باید خودمان را وقف آینده جوانان کنیم و در آن ها امید بیافرینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی،  محمدمهدی طهرانچی در نشست سراسری استادان طرح رضایت مندی از زندگی و امیدآفرینی و ششمین دوره طرح معرفت رضوی که در مشهد مقدس برگزار شد، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، گفت: اسراییل غاصب و جنایتکار یک رژیم نژادپرست و مسلمان ستیز مطلق است.

از خداوند متعال می خواهیم نابودی ستمکاران و اشغال گران را زودتر محقق کرده و سربازان و یاوران دین را از شر دشمنان اسلام محفوظ بدارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه سخنرانی با موضوع یأس محصول نگاه کفرآمیز گفت: اگر بخواهیم موضوع امید را ببینیم، باید از یک سو رابطه امید و آینده و از سوی دیگر منشاء ناامیدی را بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید خودمان را وقف آینده جوانان کنیم و در آن ها امید بیافرینیم

باید خودمان را وقف آینده جوانان کنیم و در آن ها امید بیافرینیم