مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:102023-09-30اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی پروژه های متنوع تأمین روشنایی معابر ملایر


قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر از آغاز عملیات اجرایی پروژه های متنوع تأمین روشنایی معابر در سطح این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر از آغاز عملیات اجرایی پروژه های متنوع تأمین روشنایی معابر در سطح این شهرستان خبر داد.

رضا شیردره در گفت وگو با ایسنا، افزود: پروژه های اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر شهرستان ملایر با هدف رضایتمندی مردم با اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر به منظور رضایتمندی مردم نسبت به اجرای پروژه های متنوع روشنایی معابر در دو مرحله اقدام کرده و در مرحله اول این پروژه نصب و تعویض 2000 دستگاه چراغ ال ای دی جدید، احداث 600 متر شبکه روشنایی معابر مسیر دسترسی بام ملایر در انتهای بلوار سلامت و نصب 40 دستگاه چراغ جدید انجام می گیرد.

شیردره با بیان اصلاح و بهینه سازی اساسی شبکه روشنای معابر بلوارهای سطح شهر ملایر مانند خیابان پارک انجام شده است، گفت: در مرحله دوم این پروژه بلوار 15 خرداد در دست اقدام است و برنامه ریزی لازم برای اصلاح و بهینه سایر بلوارها مانند بلوار قائم مقام، بلوار سلامت و بلوارهای سطح شهرهای شهرستان نیز انجام شده و توسط اکیپ های مدیریت توزیع نیروی برق ملایر با اعتباری افزون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پروژه های متنوع تأمین روشنایی معابر ملایر

آغاز عملیات اجرایی پروژه های متنوع تأمین روشنایی معابر ملایر