مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-08سياسي

آیت الله سعیدی: خط قرمز ما امیدواری و اعتماد مردم است


نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به سکوت امیرالمؤمنین (ع) در مقابل غصب خلافت به خاطر منافع عمومی جامعه و حفظ اسلام گفت: خط قرمز ما باید حفظ امیدواری و اعتماد مردم باشد و در جایی که می بینیم عملکرد ما به اعتماد مردم آسیب می زند باید با تأمل بیشتری رفتار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین اسکندری مدیرکل اوقاف استان قم که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: دررابطه با موقوفات، متولیان وقف و عمل به نیات واقفین پیچیدگی هایی وجود دارد که در تاریخ صدر اسلام نیز وجود داشته است.

 وی با بیان اینکه دستگاه حاکم قبل و بعد از انقلاب رویکردهای متفاوتی نسبت به موقوفات داشته اند، افزود: قبل از انقلاب موقوفات را خرج اموری می کردند که انسان از گفتن آن شرم دارد؛ ولی بعد از انقلاب سعی بر این است که موقوفات در مسیر نیات واقف خرج شود تا جایی که به اعتماد مردم و منافع جامعه لطمه ای نخورد.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به سکوت امیرالمؤمنین (ع) در مقابل غصب خلافت به خاطر منافع عمومی جامعه و حفظ اسلام گفت: خط قرمز ما باید حفظ مردم و امیدواری آنان باشد و در جایی که می بینیم عملکرد ما به اعتماد مردم آسیب می زند باید با تأمل بیشتری رفتار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: خط قرمز ما امیدواری و اعتماد مردم است

آیت الله سعیدی: خط قرمز ما امیدواری و اعتماد مردم است