مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:352023-09-26سياسي

پیش بینی بهره برداری از پروژه انتقال آب سرانی در خراسان شمالی تا سه سال آینده


پیش بینی می شود پروژه انتقال آب سرانی تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود پروژه انتقال آب سرانی تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

محمدرضا حسین نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خراسان شمالی با اجرایی شدن پروژه های مصوب سفر رییس جمهوری و به ویژه پروژه های آبرسانی، مسیر پیشرفت و توسعه را تسریع می بخشد.

وی به اخذ مجوز ماده 23 برنامه و بودجه برای انتقال آب های سرانی، به عنوان سرمایه ای ارزشمند برای مردم استان اشاره کرد و افزود: با انتقال این آب شاهد تحول در حوزه کشاورزی و رونق اقتصادی خواهیم بود.

وی در تشریح روند این اتفاق برای استان به مردم خاطرنشان کرد: اهمیت موضوع انتقال آب های سرانی برای معاون اول رییس جمهور و رییس جمهوری تشریح شد و در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پنج هزار میلیارد تومان اعتبار این پروژه، از منابع ملی منظور شده است و می تواند آب شرب چند شهرستان را تامین کند.

حسین نژاد اظهار کرد: برای پروژه انتقال آب های سرانی 230 کیلومتر باید شبکه ایجاد شود که پیش بینی ما برای بهره برداری آن سه سال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به چشم انداز مراودات تجاری استان با سایر کشورها پرداخت و گفت: با توجه به افزایش صادرات استان در سال گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بهره برداری از پروژه انتقال آب سرانی در خراسان شمالی تا سه سال آینده

پیش بینی بهره برداری از پروژه انتقال آب سرانی در خراسان شمالی تا سه سال آینده