مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-25سياسي

تقویت صنعت فضایی کشور در برنامه هفتم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسیدگی به کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار داشت که علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در موافقت با کلیات لایحه برنامه هفتم با بیان اینکه اولویت برنامه .

- نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس گفت: صنعت فضایی که در 2 دولت گذشته مورد غفلت واقع شده بود و رهبر انقلاب نیز بار ها در این باره توصیه داشتند در برنامه هفتم ضعیف دیده شده بود که با پیشنهاد کمیته صنعت تقویت شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسیدگی به کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار داشت که علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در موافقت با کلیات لایحه برنامه هفتم با بیان اینکه اولویت برنامه هفتم تحقق رشد اقتصادی 8 درصد همراه با عدالت است، گفت: این مسئله در برنامه دولت دیده نشده بود، برای نمونه سرفصل صنعت که مهمترین محور در برنامه هفتم توسعه است حذف شده بود که کمیسیون تلفیق در ماده 47 و 48 به صنایع اولویت دار، تکمیل زنجیره ها و راهبرد توسعه صنعت پرداخت.

جدی ادامه داد: یکی از مشکلات ما در کشور این است که توزیع عادلانه صنعت در کشور را نداشتیم و جانمایی صنایع در کشور دچار مشکل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت صنعت فضایی کشور در برنامه هفتم

تقویت صنعت فضایی کشور در برنامه هفتم