مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-13بين الملل

«طوفان الاقصی» نویدی برای مبارزه با فساد در عالم است


رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان حرکتی که در فلسطین آغاز شده را نویدی برای تحقق مبارزه با فساد در عالم دانست.

- ایسنا/گلستان رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان حرکتی که در فلسطین آغاز شده را نویدی برای تحقق مبارزه با فساد در عالم دانست.

سیدجواد محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن حمایت از دلاوری های مبارزان حماس و دیگر گروه های مقاومت نظیر جهاد اسلامی فلسطین، بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی بر علیه زنان و کودکان و مراکز علمی غزه را محکوم کرد.

وی حرکتی که در فلسطین آغاز شده را نویدی برای تحقق مبارزه با فساد در عالم دانست و افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب با پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین نظم نوین جهانی رنگ و بوی تازه ای گرفته و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی در هم شکسته است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با اشاره به آیات قرآن، رژیم منحوس صهیونیستی را سست تر از خانه عنکبوت دانست و تصریح کرد: آشفتگی های موجود در صفوف صهیونیست ها، فسادهای نتانیاهو، بحران فقدان رهبری در رژیم صهیونیستی و تظاهرات مردم بر علیه این رژیم این مطلب را به اثبات می رساند.

محمدزاده کشتن مردم مظلوم فلسطین، قطع آب و برق و گاز آنها، محاصره کردن و ویرانی خانه های ملت ستمدیده غزه و فلسطین را نشانه پستی و زبونی رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» نویدی برای مبارزه با فساد در عالم است

«طوفان الاقصی» نویدی برای مبارزه با فساد در عالم است