مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-06اقتصادي

ساخت بیمارستان های 1000 تختخوابی در کشور


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، در خصوص برنامه وزارت بهداشت برای ساخت بیمارستان های جدید و ایجاد عدالت در توزیع تخت های بیمارستانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بهروز رحیمی، در گفتگوی تلویزیونی پیرامون اقدامات وزارت بهداشت در حوزه بیمارستان سازی، گفت: وزارت بهداشت در دولت سیزدهم 15 هزار و 910 تخت تحویل داده است.

وی با عنوان این مطلب که همه بیمارستان های جنرال ما بخش کودکان را دارند، به بیمارستان کودکان حکیم اشاره کرد و افزود: ولی محدود بیمارستانی را شما پیدا می کنید با این مشخصات بتواند فقط ویژه کودکان در تمام سطوح تخصصی و فوق تخصصی ارائه خدمات بدهد.

رحیمی ادامه داد: استراتژی که وزارت بهداشت دارد، این است که بتوانیم تمام خدمات بهداشتی و درمانی را در استان ها ارائه بدهیم و نقل و انتقال بیمار در بین استانی به حداقل برسد.

معاون وزیر بهداشت، با اشاره به سیاست توزیع عادلانه خدمات درمانی در مناطق مختلف کشور، اظهار داشت: بیمارستان کودکان بندرعباس با 120 تخت تا دو سه هفته آینده قابلیت افتتاح را دارد، یا بیمارستان های 32 تخت، بیمارستان های 64 تا 500 تختخوابی را در سراسر کشور داریم.

وی افزود: در کل کشور برنامه ریزی ما این طوری است که بتوانیم نسبت جمعیت به تخت را به عددی برسانیم که نسبت به منطقه عدد امیدوارکننده ای باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان های 1000 تختخوابی در کشور

ساخت بیمارستان های 1000 تختخوابی در کشور