مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:412023-10-09سياسي

برگزاری آیین معارفه فرمانده سپاه بم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بم، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه بم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانباختگان زلزله بم اظهار کرد: پیش بینی مقام معظم رهبری که نابودی اسراییل نزدیک است، محقق می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: 75 سال جنگ و کودک کشی رژیم صهیونیستی در حال اتمام است و رسانه ها و عملیات رسانه ای دشمن جای شهید و جلاد را عوض می کنند، در حالی که که اول تروریسم جهان اسراییل جنایتکار است.

وی ادامه داد: در دوران 45 سال از پیروزی انقلاب، توطئه ها و نقشه هایی که دشمنان و دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی اجرا کردند، نقش برآب شد و بسیاری از مولفه های ما در جنگ تحمیلی و بعد از جنگ موجب شکست دشمنان ما شد و ما حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادیم و به دستاوردهای بزرگی بعد از دفاع مقدس دست یافتیم.

نظری بیان داشت: دشمن تنها از راه فضای مجازی و جنگ ترکیبی به مقابله با ما روی آورده است که ما آن را هم شکست خواهیم داد.

وی تصریح کرد: امروز قدرت آمریکا رو به زوال و نابودی ست و کشورهای محور مقاومت پیروز هستند و دشمنان را به زانو در آورده اند.

فرمانده سپاه ثارالله اضافه کرد: توسعه مقاومت و توسعه بازدارندگی در کشورهای اسلامی، آمریکا را نابود کرده است و ما باید هوشیار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین معارفه فرمانده سپاه بم

برگزاری آیین معارفه فرمانده سپاه بم