مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-13بين الملل

تهدیدات جدید پیونگ یانگ هم زمان با ورود ناوگروه آمریکایی به کره جنوبی


کره شمالی امروز (جمعه) ضمن انتقاد از ورود یک ناو گروه هواپیمابر آمریکایی به کره جنوبی، آن را یک اقدام تحریک آمیز خواند که بار دیگر «احتمال استفاده از تسلیحات هسته ای برای دفاع از خود» را افزایش داده است.

- کره شمالی امروز (جمعه) ضمن انتقاد از ورود یک ناو گروه هواپیمابر آمریکایی به کره جنوبی، آن را یک اقدام تحریک آمیز خواند که بار دیگر احتمال استفاده از تسلیحات هسته ای برای دفاع از خود را افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کره شمالی که از زرادخانه هسته ای در حال پیشرفت خود بهره می برد، به طور فزاینده ای به استفاده پیشگیرانه از چنین تسلیحاتی تهدید کرده است.

این جدیدترین تهدید اتمی کره شمالی یک روز پس از آن مطرح شد که در پی رزمایش دریایی در آب های بین المللی بین کره جنوبی، آمریکا و ژاین، ناوگروه رونالد ریگان آمریکا وارد بندر بوسان واقع در جنوب شرق کره جنوبی شده است.

مقام های دفاعی کره جنوبی گفته اند که این ناوگروه برای پنج روز و به عنوان بخشی از توافق برای افزایش استقرار موقت تجهیزات قدرتمند آمریکایی در واکنش به برنامه های رو به رشد اتمی کره شمالی در منطقه پهلو گرفته است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز در گزارشی اعلام کرد که ورود این ناوگروه یک تحریک نظامی پنهان است که برنامه آمریکا را برای حمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات جدید پیونگ یانگ هم زمان با ورود ناوگروه آمریکایی به کره جنوبی

تهدیدات جدید پیونگ یانگ هم زمان با ورود ناوگروه آمریکایی به کره جنوبی