مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-25اقتصادي

تخصیص 1.2 میلیارد تومان برای تثبیت حدود چمن گنبد سلطانیه


با پیگیری های انجام شده مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای تثبیت حدود چمن تاریخی سلطانیه اختصاص یافت که نقش مهمی در کاهش مشکلات موجود در این حوزه ایفا می کند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا براتی، فرماندار شهرستان سلطانیه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی چمن سلطانیه، تجاوز و ورود مردم به حریم آن بود که در این راستا مقرر شد با اختصاص اعتبار مورد نیاز از سوی سازمان منابع طبیعی کشور نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: تمهیدات و راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در زمینه حفظ چمن سلطانیه اندیشیده شده است.

وی ادامه داد :چمن طبیعی سلطانیه، هویت تاریخی این شهرستان و استان محسوب می شود و حفظ آن اهمیت زیادی دارد که طی سال گذشته و امسال در مجموع 600 میلیون تومان از اعتبارات شهرستان برای مطالعات آن در نظر گرفته شد.

براتی فرد اضافه کرد: با اقدامات انجام گرفته در سال گذشته یک هزار و 295 هکتار از چمن طبیعی سلطانیه با ممانعت از ورود حیوانات و جلوگیری از چرای بیش از حد دام با اقدام به موقع اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلطانیه قرق شده است و امسال نیز همین روند تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 1.2 میلیارد تومان برای تثبیت حدود چمن گنبد سلطانیه

تخصیص 1.2 میلیارد تومان برای تثبیت حدود چمن گنبد سلطانیه