مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-09اقتصادي

هزینه ساخت هر مترمربع خانه در بندرعباس چقدر است؟


در ماههای اخیر قیمت هر متر مربع خانه در بندرعباس بسته به نوع منطقه از 20 تا 66 میلیون تومان متغیر بوده است.

البته این جدای از املاک خاص و رویایی است که گاه تا متری 250 تا 300 میلیون تومان با چشم انداز دریا در بندرعباس نیز قیمت گذاری می شوند.

- محمد صادق علیزاده از سازندگان مسکن و عضو انجمن انبوه سازان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: مبلغی که برای ساخت مسکن ملی در بندرعباس بین 7 تا 8 میلیون تومان به ازای هر متر مربع برای ساخت در نظر گرفته شده قیمت متعادل و معقولی است.

وی با بیان این که اگر زمین رایگان در اختیار مرم قرار گیرد، عملا قیمت مسکن در بندرعباس کاهش چشمگیری می یابد، خاطرنشان کرد: قیمت یک واحد 85 متری به شرط زمین رایگان با مصالح مناسب و خوب در قالب طرح مسکن ملی حدود 700 میلیون تومان تا 800 میلیون تومان در می آید که می تواند با وام مسکن بسیاری از مردم را صاحب خانه کند.

علیزاده همچنین ادامه داد: بلندمرتبه سازی در طرح های مسکن ملی شاید درست نباشد و نظرات و ایده های مختلفی در این زمینه وجود دارد اما حقیقت آن است که برای شهری مانند بندرعباس بهتر است که قطعات بصورت دو طبقه شمالی و جنوبی در نظر گرفته شود که مردم بتوانند فضای کافی لااقل مانند حیاط برای فرزندان خود در اختیار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ساخت هر مترمربع خانه در بندرعباس چقدر است؟

هزینه ساخت هر مترمربع خانه در بندرعباس چقدر است؟