مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-17سياسي

داشتن سواد سیاسی؛ یک امر ضروری برای همه نیروهای نظامی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نیروهای نظامی عمیقاً باید تحلیل سیاسی بلد باشند و تحلیلگر باشند اما در جناح های سیاسی نباید ورود پیدا کنند.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نیروهای نظامی عمیقاً باید تحلیل سیاسی بلد باشند و تحلیلگر باشند اما در جناح های سیاسی نباید ورود پیدا کنند.

فهم سیاسی یک امر ضروری برای همه نیروهای نظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز 25 مهرماه در دیدار مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش در کرمان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی ارتش اظهار کرد: ماموریت شما از دو جهت عقیدتی و سیاسی مهم و حساس است که باعث حرکت انسان در زندگی اش می شود و اگر قصور شود به سمتی که به نفع انسان نیست، سوق می یابد.

او ادامه داد: ارتش عصاره غیرت یک ملت است و قدرت، ابهت و شوکت ملت در نیروهای مسلح هر کشور که بخش مهم آن ارتش است، جلوه می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که سهم ارتش در اقتدار هر کشور کم نیست، تصریح کرد: اعتقادات و سیاست اگر مبنای تصمیم گیری باشد، باید در دو بعد معرفتی و ایمانی به گونه ای فرد اقناع شود که نتیجه آن در رفتارهای فرد بروز و ظهور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن سواد سیاسی؛ یک امر ضروری برای همه نیروهای نظامی

داشتن سواد سیاسی؛ یک امر ضروری برای همه نیروهای نظامی