مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-04سياسي

جامعه ایثارگری می تواند جامعه نخبگان را شکل دهد


نشست نقش نخبگان در تحقق اهداف و سیاست های سند راهبردی گام دوم انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات مرکز دانش پژوهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی مقدم، در این نشست با بیان اینکه نخبگان شاهد و ایثارگر همواره متکی به ظرفیت های علمی خودشان بوده اند گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر با توجه به دانشی که دارند کمتر از حمایت های دولتی برخوردار بوده اند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر برای استفاده از توانایی های آن ها برای حل مشکلات جامعه ایثارگری شد.

جامعه ایثارگری می تواند جامعه نخبگان را شکل دهد.

وی مهمترین سرمایه که نخبگان دارند را امیدواری اعلام کرد و گفت: اصولا کارهای بزرگ در جامعه نخبگان شکل می گیرد که عمدتا با مشکلات و مظلومیت و شکست ها و مخالفت ها مواجه می شوند و تلاش و خودباوری باعث پیروزی این نخبگان می شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اینکه ما مسئولین باید موانع و مشکلات اداری را از پیش روی نخبگان برداریم خاطرنشان کرد: عزم و جزم و خودباوری، نخبگان را در رسیدن به هدف تان کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ایثارگری می تواند جامعه نخبگان را شکل دهد

جامعه ایثارگری می تواند جامعه نخبگان را شکل دهد