مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:352023-09-26سياسي

بررسی مطالعات احداث تراموا در شورای شهر تهران


رییس شورای اسلامی شهر تهران بااشاره به مطالعات کامل انجام شده درخصوص تراموا در تهران گفت: قطعا با ارائه مطالعات متخصصین اعضای شورا بررسی های دقیقی را انجام خواهند داد و در نهایت نظر خود را اعلام خواهند کرد.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران بااشاره به مطالعات کامل انجام شده درخصوص تراموا در تهران گفت: قطعا با ارائه مطالعات متخصصین اعضای شورا بررسی های دقیقی را انجام خواهند داد و در نهایت نظر خود را اعلام خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح دستور جلسه امروز شورا گفت: در ابتدای جلسه امروز نطق پیش از دستوری توسط یکی از اعضای شورا قرائت خواهد شد و پس از آن گزارشی از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با ایام اربعین در کربلا ارائه خواهد شد.

البته پیش تر این گزارش در شورا ارائه شده بود اما با توجه به تلاش هایی که در حوزه خدمات شهری انجام شده و نیاز به تبیین آنها بود مقرر شد که این وقت در اختیار حوزه قرار بگیرد.

وی افزود: در ادامه جلسه نیز موضوع املاکی که به اشخاص حقیقی و حقوقی از سوی شهرداری تهران واگذار شده است پرداخته خواهد شد تا در خصوص ثبت این املاک و چگونگی برخورد با آن تصمیمات لازم در قالب این لایحه اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مطالعات احداث تراموا در شورای شهر تهران

بررسی مطالعات احداث تراموا در شورای شهر تهران