مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-23ورزشي

اعتراف شرق به خودتحقیری نمایندگان اصلاح طلب در مجلس


روزنامه اصلاح طلب شرق در مطلبی قابل تامل، شوق و ذوق جوانان و نوجوانان برای دیدن رونالدو ستاره فوتبال جهان را با کار نمایندگان فراکسیون امید مجلس دهم برای گرفتن عکس سلفی با موگرینی مقایسه کرد! - فارس پلاس؛ روایت روز - ماجرای عکس سلفی نمایندگان اصلاح طلب مجلس دهم که به سلفی حقارت معروف شد، از جمله موارد جنجالی این مجلس بود.

احمد مازنی، فرج الله رجبی، بهرام پارسایی، محمدرضا بادامچی، ابوالفضل سروش، عبدالغفور ایران نژاد، علی قربانی، مصطفی کواکبیان، همایون یوسفی، محمدصادق حسنی از جمله اعضای فراکسیون امید یا همان اصلاح طلبان مجلس گذشته و حسین رضازاده و رسول خضری از نمایندگان مستقل مجلس بودند که در این سلفی شرکت کردند.

رفتار خلاف شان نمایندگی تعدادی از وکلای ملت در مواجهه با خانم موگرینی با واکنش گسترده افکار عمومی در شبکه های اجتماعی روبه رو شد.

 خیلی زود مخاطبان این تصاویر احساس کردند عزت و غرور یک ملت با رفتار نمایندگان که برای عکس گرفتن با این مسئول غربی سر از پا نمی شناختند، تحقیر شده و آن را #سلفی_حقارت نامیدند.

حالا یک روزنامه اصلاح طلب به بهانه انتقاد تعدادی از رسانه ها از برخی مردم که به استقبال رونالدو رفتند، بازهم ماجرای سلفی حقارت را پیش کشیده و قریب به مضمون گفته است که اگر کسی باید مورد انتقاد قرار گیرد همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف شرق به خودتحقیری نمایندگان اصلاح طلب در مجلس

اعتراف شرق به خودتحقیری نمایندگان اصلاح طلب در مجلس