مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-04سياسي

توضیحات مرکز رسانه دادگستری خوزستان درخصوص جمع آوری دکل نفت در اهواز


این دکل نفت جزو اموال عمومی نبوده و متعلق به شرکت سپنتا بین الملل که یک شرکت پیمانکار در زمینه دکل های حفاری مربوط به بخش خصوصی است، می باشد و در سال های 1392 تا 1395 قرارداد عملیات حفاری جهت حفاری چاه های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را به عهده داشته است.

- این دکل نفت جزو اموال عمومی نبوده و متعلق به شرکت سپنتا بین الملل که یک شرکت پیمانکار در زمینه دکل های حفاری مربوط به بخش خصوصی است، می باشد و در سال های 1392 تا 1395 قرارداد عملیات حفاری جهت حفاری چاه های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را به عهده داشته است.

مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان در خصوص ادعای مطرح شده در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر سرقت یک دکل نفتی در این استان، توضیحی ارایه کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان این دکل جزو اموال عمومی نبوده و متعلق به شرکت سپنتا بین الملل که یک شرکت پیمانکار در زمینه دکل های حفاری مربوط به بخش خصوصی است، می باشد و در سال های 1392 تا 1395 قرارداد عملیات حفاری جهت حفاری چاه های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را به عهده داشته است.

  همچنین پس از پایان قرارداد، این شرکت به رغم اخطاریه های مکرر مبنی بر انتقال دکل ها از سوی کارفرما از انتقال دکل ها خودداری نموده که به عنوان اقدام پیشگیرانه و در جهت جلوگیری از تخریب و سرقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مرکز رسانه دادگستری خوزستان درخصوص جمع آوری دکل نفت در اهواز

توضیحات مرکز رسانه دادگستری خوزستان درخصوص جمع آوری دکل نفت در اهواز