مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-12اقتصادي

وزیر کار : بحران جدی رکود حاکم بر دهه 90 را برطرف کردیم


وزیر کار با بیان اینکه در دهه 90 با بحران جدی رکود مواجه بودیم گفت: بالاترین رشد اقتصادی که تجربه کردیم نیم یا حداکثر یک درصد بود و در همین دوره دولت جدید با مطالعه و علم به احوال اقتصاد کشور، - مدیریت را به دست گرفت و از روز نخست هم در جلسات مختلف دولت، شعارشان نجات اقتصاد کشور و اصلاح ساختار اقتصادی کشور بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه های اقتصادی کشور گفت: بحران جدی رکود حاکم بر دهه 90 را برطرف کردیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، صولت مرتضوی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه گفت: این غصه پرغصه ای است که مردم مظلومی را از کمترین حق خود محروم بدارند و وقتی که دم بزنند و از خود دفاع کنند، چنین ظلم و جنایتی را به آنها روا بدارند.

  وی با بیان اینکه بالغ بر 75 سال بخش عمده ای از مردم فلسطین آواره هستند و در اردوگاه ها زندگی سختی دارند گفت: هر وقت هم که اعتراضی می کنند، پاسخشان توپ، تانک، بمب های فسفری و خمپاره های خوشه ای است.

  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سکوت مرگبار سازمان های بین المللی اشاره کرد و گفت: این واقعا مایه تاسف است که کشورهای اروپایی و آمریکایی در قبال این ستم و ظلم بزرگ دم فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار : بحران جدی رکود حاکم بر دهه 90 را برطرف کردیم

وزیر کار : بحران جدی رکود حاکم بر دهه 90 را برطرف کردیم