مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 20:102023-09-23سياسي

صهیونیست ها بدانند جای آن ها در فلسطین نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی عصر شنبه در هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، - معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه صهیونیست ها بدانند جای آن ها در فلسطین نیست، گفت: تاکنون هر آنچه انقلاب اسلامی خواسته انجام شد و هر چه آمریکا خواست نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی عصر شنبه در هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، از آمریکا خواست سرنوشت خود را به صهیونیست ها گره نزند، اظهار کرد: در انتقام خون حاج قاسم مصمم هستیم و ملت ایران انتقام خواهد گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به آمریکایی ها گفت: اگر عراق و بقیه منطقه را ترک نکنید همانگونه که از افغانستان فرار کردید از سایر کشورهای منطقه هم فرار خواهید کرد.

وی گفت: آنچه جبهه مقاومت را در مقابل استکبار پیروز کرده جهاد مبتنی بر اخلاص و پاکی و صداقت مجاهدان گمنام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سران کشورهای غربی به انقلاب اسلامی نسبت دروغ دادند و رییس جمهور آمریکا هم پیام داد که فلان روز حرکت کنید اما کسی در ایران به آنها جواب نداد حتی فریب خوردگان داخلی هم فهمیدند که سران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها بدانند جای آن ها در فلسطین نیست

صهیونیست ها بدانند جای آن ها در فلسطین نیست