مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-06سياسي

غفلت از مسائل تربیتی درنظام آموزشی دیده می شود


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ریشه همه مسائل آموزش است اگر درست شود کشور آباد می شود اگر نه ما مشکل داریم،گفت: بحث تربیت مهمتر از آموزش بوده ولی مورد غفلت قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله سیدصادق پیشنمازی در جمع فعالان سیاسی استان مازندران، اظهار کرد: یکی از موضوعات مدنظر ما انتقال مسائل کلان در جامعه به مسؤولان بالادستی و در نهایت مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ریشه همه مسائل آموزش است اگر درست شود کشور آباد می شود اگر نه ما گیر داریم، افزود: بحث تربیت مهمتر از آموزش بوده ولی مورد غفلت قرار گرفته است.

 پیشنمازی با اشاره به بیان 18 موضوع مهم مختلف در جلسه اخیر مجلس خبرگان، اعلام کرد: شورای عالی آمورش و پرورش اهداف خروجی پایه ها را بیش از 30 سال است که تصویب کرده اما گمان نکنم کسی از آن مطلع باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تمام نظام آموزش و پرورش برای رسیدن به یک خروجی خوب شکل گرفته و بقیه همه مقدمه است اما توجهی نمی شود، مقام معظم رهبری چندین بار درباره سند تحول هشدار دادند.

وی با بیان اینکه ما در ساختارها دچار مشکل هستیم یعنی بین مبدا و مقصد حلقه های اضافه و مفقوده زیادی داریم، گفت: در بسیاری از مسائل اداری، گمرک ها و غیره این مشکل را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از مسائل تربیتی درنظام آموزشی دیده می شود

غفلت از مسائل تربیتی درنظام آموزشی دیده می شود