مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-18اقتصادي

احیای 74 واحد تولیدی کشاورزی در همدان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از احیای 74 واحد تولیدی کشاورزی خبر داد و گفت: سال گذشته 74 واحد تولیدی راکد سرکشی، رصد و گره گشایی شد و به چرخه تولید بازگشت.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از احیای 74 واحد تولیدی کشاورزی خبر داد و گفت: سال گذشته 74 واحد تولیدی راکد سرکشی، رصد و گره گشایی شد و به چرخه تولید بازگشت.

رضا بهراملو در دومین سفر شهرستانی به تویسرکان، با بیان اینکه یکی از مزایای سفرهای شهرستانی رسیدگی به مسائل و مشکلات است، اظهارکرد: تویسرکان یکی از قطب های باغداری استان به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه 20 درصد سطح زیرکشت این شهرستان باغات است در حالی که متوسط این رقم در استان 10 درصد است، یادآور شد: 85 درصد از باغات تویسرکان باغات گردو است، با محصول درجه یک به نحوی که جهانی شدن گردو نیز نشان از این محصول منحصربفرد دارد.

بهراملو در بخش دیگری خاطرنشان کرد: قیمت کود شیمیایی در سراسر کشور 30 درصد افزایش داشته، اگرچه اقداماتی در راستای کاهش انجام شده است که امیدواریم به نتیجه ختم شود.

بهراملو همچنین اضافه کرد: پول گندم باقی مانده در دستور پرداخت قرار گرفته هر چند این موضوع منوط به همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 74 واحد تولیدی کشاورزی در همدان

احیای 74 واحد تولیدی کشاورزی در همدان