مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-01اجتماعي

پلنگ نر در ارتفاعات جنگلی گیلان به تله ی دوربین افتاد


تصویر یک قلاده پلنگ ایرانی در ارتفاعات 1700 متری منطقه شکار ممنوع اشکورات رودسر به کمک دوربین تله ای به ثبت رسید.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: تصویر یک قلاده پلنگ ایرانی در ارتفاعات 1700 متری منطقه شکار ممنوع اشکورات رودسر به کمک دوربین تله ای به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه عشوری درباره فیلم به ثبت رسیده از یک قلاده پلنگ نر در ارتفاعات جنگلی گیلان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش محیط بانان یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر و نصب دوربین های تله ای در ارتفاعات 1700 متری منطقه شکار ممنوع اشکورات، بار دیگر تصاویر بسیار زیبایی از حضور گونه حمایت شده پلنگ در این منطقه جنگلی به ثبت رسید که مشاهده و ثبت این تصاویر حاکی از غنای تنوع زیستی در استان گیلان دارد.

وی استفاده از دوربین های تله ای را به عنوان یکی از راهکارهای حفاظتی و حراستی حیات وحش بیان کرد و افزود: این برنامه ها و نصب تجهیزات در مناطق حفاظت شده استان در حال گسترش است و از طریق دوربین های تله ای، تصاویر و فیلم های بسیار ارزشمندی از چگونگی زیست و تنوع زیستی حیات وحش هر منطقه ثبت می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: به منظور اطلاع از وضعیت زیستی و برنامه ریزی برای حفاظت بهتر از آنان مقرر شد با ادوات ثبت تصویر نظیر دوربین های تله ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلنگ نر در ارتفاعات جنگلی گیلان به تله ی دوربین افتاد

پلنگ نر در ارتفاعات جنگلی گیلان به تله ی دوربین افتاد