مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-15سياسي

آموزه های دینی نیروها در ناوگروه 86 تجلی پیدا کرد


امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین گرامیداشت 24 مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: آموزه های دینی در توفیق ماموریت های این نیرو بسیار نقش آفرین بوده که جلوه ای از آن در ناوگروه 86 تجلی پیدا کرده است.

- امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین گرامیداشت 24 مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: آموزه های دینی در توفیق ماموریت های این نیرو بسیار نقش آفرین بوده که جلوه ای از آن در ناوگروه 86 تجلی پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش امیر دریادار ایرانی در آییین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در جمع کارکنان این نیرو گفت: مقاومت و روحیه جهاد و داشتن شجاعت و شهامت تقابل با دشمنان اسلام و استقبال از شهادت، مقدمه ای برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی با اشاره به شکل گیری جریان مقاومت در سایه ایمان و آموزه های دینی اضافه کرد: همه ما در شکل گیری تمدن نوین اسلامی سهیم هستیم و نقش داریم که هر کس باید سهم خود را ادا کند.

وی با تمجید از اقدامات فرهنگی و رسانه ای انجام شده در خصوص ناوگروه 86 افزود: انجام ماموریت ناوگروه 86 اقدام بزرگی بود که به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) قاعده ای برای کارهای بزرگتر شد و آموزه های دینی در توفیق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزه های دینی نیروها در ناوگروه 86 تجلی پیدا کرد

آموزه های دینی نیروها در ناوگروه 86 تجلی پیدا کرد