مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-01اقتصادي

پرداخت 3 میلیارد تسهیلات تبصره 16 به طرح های اشتغال زایی اسفراین


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین گفت: 30 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 16 به طرح های اشتغال زایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز عباس توکلیان، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: در راستای حمایت از تأسیسات گردشگری و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی صنایع دستی انفرادی و مستقل در سطح شهرستان اسفراین امسال 30 میلیارد ریال تسهیلات جزء 2 بند ب تبصره 16 به طرح های اشتغال زایی پایدار در حوزه های گردشگری و صنایع دستی به متقاضیان واجد شرایط در سطح شهرستان اسفراین پرداخت شده است.

وی گفت: به 31 طرح در حوزه های گردشگری و صنایع دستی که شامل 2 طرح در حوزه گردشگری که به صورت کارفرمایی و 29 طرح در حوزه صنایع دستی به صورت خویش فرمایی است، پرداخت شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین افزود: توسعه زیرساخت های گردشگری و اقامتی و توانمندسازی جوامع محلی روستایی و شهری از طریق توسعه صنایع دستی، حمایت از واحدهای تولیدی صنایع دستی انفرادی و مستقل، توانمندسازی و جذب هنرآموزان صنایع دستی در بازار کار از مهم ترین اهداف پرداخت این تسهیلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 3 میلیارد تسهیلات تبصره 16 به طرح های اشتغال زایی اسفراین

پرداخت 3 میلیارد تسهیلات تبصره 16 به طرح های اشتغال زایی اسفراین