مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-22پزشكي

شاخص های بهداشت و سلامت در آذربایجان غربی ارتقاء یافته است


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت اولویت دولت سیزدهم است، گفت: همین امر در استان نیز پیگیری شده و تلاش داریم تا پایان دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی امروز در نشست با هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، اظهار داشت: دولت سیزدهم با عزم جدی وارد صحنه پروژه های عمرانی نیمه تمام شده تا کلید پایان پروژه ها و رسیدن به مرحله خدمات رسانی را بزند.

وی با بیان اینکه در بخش های مختلف استان، اولویت ها بر اساس اجرای طرح های نیمه تمام تعریف می شود، اضافه کرد: طرح های غیرفعال با اهتمام دولت و اختصاص اعتبار، از حالت راکد خارج و به سمت اتمام سوق داده شده اند.

استاندار آذربایجان غربی به بلاتکلیفی و نیمه تمام ماندن اکثر پروژه های عمرانی جامانده از دولت های قبل نیز اشاره کرده و افزود: در این خصوص با ایجاد دبیرخانه مشخص، پیگیر مصوبات سفر رییس جمهور و اعتبارات اختصاص داده شده در این سفر برای اتمام این طرح ها هستیم.

معتمدیان همچنین با اشاره به ارتقای شاخص های بهداشت و سلامت در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: در بسیاری از شاخص های علوم پزشکی، نزدیک به میانگین کشوری بوده و در صورت اتمام پروژه های جدید، از میانگین کشوری پیشی خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های بهداشت و سلامت در آذربایجان غربی ارتقاء یافته است

شاخص های بهداشت و سلامت در آذربایجان غربی ارتقاء یافته است