مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-16اقتصادي

روکش آسفالت در روستاهای گرمسار


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار از اجرای عملیات روکش آسفالت سرد در محورهای روستایی این شهرستان خبر داد.

- حمید میرآخورلی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار، با بیان اینکه توجه به راه های روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه روستاهاست، اظهار کرد: در راستای محرومیت زدایی که یکی از شعارهای اصلی دولت خدمتگزار  است، اجرای عملیات روکش آسفالت سرد در  محورهای روستایی سرآبرود و چهارقشلاق قاطول در طولی معادل یک و نیم کیلومتر انجام شد.

وی به ضرورت توجه به راه های روستایی اشاره کرد و گفت: توسعه راه ها نقش اساسی در توسعه شهرستان و اشتغالزایی دارد و در این بخش، آسفالت و بهسازی راه های روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  میرآخورلی راه های روستایی را عاملی برای رونق گردشگری و افزایش اشتغال خواند و افزود: با پیگیری های انجام شده، بخش اعظمی از محورهای روستایی شهرستان از نعمت راه آسفالته برخوردار شده و انتظار می رود با پیگیری های انجام شده، سایر راه های باقیمانده در شهرهای زیرپوشش این اداره بهسازی و روکش آسفالت شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار، توسعه راه های روستایی و جاده ای استان را نیازمند تأمین اعتبارات دانست و خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روکش آسفالت در روستاهای گرمسار

روکش آسفالت در روستاهای گرمسار