مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:312023-10-18سياسي

آیت الله اعرافی: امت اسلام برای دفاع از آرمان اسلام آماده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی عصر امروز در اجتماع مردم قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه نسل امروز قم ادامه دهنده راه نسل های گذشته قم است، اظهار کرد: قم پایگاه اسلام، انقلاب و منشأ روح و فرهنگ بسیج و جهاد در راه خداست و امروز مردم قم برای همدردی با مردم مظلوم غزه در محضر کریمه اهل بیت(س) حضور یافته اند تا مشت دیگری بر دهان ظالمان جهان بکوبند.

وی با بیان اینکه ملت ایران و کشورهای اسلامی امروز با حضور خود در صحنه پیام های روشنی را به جهانیان منتقل کردند، گفت: امت اسلام بیدار است، حوزه های علمیه در صحنه حضور دارند و اصناف، بازاریان، زنان و مردان همه برای دفاع از اسلام و فلسطین آماده هستند.

مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر اینکه فلسطین نماد تقابل تمدن اسلامی و تمدن غیراسلامی است، اظهار کرد: فلسطین مسئله همه عالم اسلام، امت اسلام و حریت ما است و اگر این سنگر فرو ریزد موج دشمن به همه عالم اسلام یورش می آورد و اینکه گفته شود ایران به دیگر کشورهای اسلامی چه ربطی دارد اشتباه است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم که اکنون در یک نقطه راهبردی قرار داریم که اگر به عقب برگردیم و به راه استوار خود ایمان نداشته باشیم شکست می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: امت اسلام برای دفاع از آرمان اسلام آماده است

آیت الله اعرافی: امت اسلام برای دفاع از آرمان اسلام آماده است