مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-03سياسي

فاز تکمیلی مجتمع کک سازی طبس افتتاح شد


آیین بهره برداری از باتری های 5 و 6 مجتمع کک سازی طبس با حضور نمایندگان مجلس، فرماندار و سرمایه گذاران این طرح مهم و بزرگ صنعتی و معدنی برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خراسان جنوبی، امروز با حضور حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، رحیمی فرماندار طبس و دیگر مسؤولان استانی آیین بهره برداری از فاز تکمیلی مجتمع کک طبس در محل این کارخانه برگزار شد.

در این مراسم علی اکبر رحیمی معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: این شهرستان 57 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد که بزرگترین شهرستان کشور و خاورمیانه محسوب می شود و دارای ظرفیت های بسیاری غنی معدنی در کشور است.

 وی ادامه داد: این کارخانه که در حال تعطیلی بود با برنامه ریزی صورت گرفته، حمایت های استانداری و سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز نه تنها تعطیل نشد بلکه شاهد بهره برداری از فاز تکمیلی و توسعه این کارخانه مهم کک سازی در کشور هستیم.

با سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط دولت و بخش خصوصی، یک چهارم کک کشور در طبس تولید می شود که این افتخار بزرگی برای این شهرستان است .

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان، بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های بالای معادن در استان خراسان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز تکمیلی مجتمع کک سازی طبس افتتاح شد

فاز تکمیلی مجتمع کک سازی طبس افتتاح شد