مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-09اجتماعي

وزش باد شدید و بارش پراکنده باران در تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امشب تا روز پنجشنبه (17 تا 20 مهرماه) به تناوب در بعضی ساعات وزش باد شدید و از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا روز جمعه (19 تا 21 مهرماه) در بعضی ساعات در سطح استان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت ها همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

امشب تا روز پنجشنبه (17 تا 20 مهرماه) به تناوب در بعضی ساعات وزش باد شدید، در نیمه جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا روز جمعه (19 تا 21 مهرماه) در بعضی ساعات در سطح استان بارش پراکنده باران، در ارتفاعات و نواحی غربی گاهی رگبار و رعد و برق و در قله ها با احتمال بارش برف پیش بینی می شود.

امروز افزایش نسبی دما و روز پنج شنبه کاهش محسوس دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (18 مهرماه) کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و بارش پراکنده باران در تهران

وزش باد شدید و بارش پراکنده باران در تهران