مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-06سياسي

وزیر راه و شهرسازی اعطای زمین به خانوارهای چند فرزندی را در بروجرد پیگیری کند


دولت اعلام کرد به خانوار های سه و چهار فرزندی زمین عطا می کند، در بروجرد 800 خانوار در این راستا ثبت نام کرده و این در حالی است که در بروجرد مشکل زمین وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد گفت: دولت اعلام کرد به خانوار های سه و چهار فرزندی زمین عطا می کند، در بروجرد 800 خانوار ثبت نام کرده و این در حالی است که در بروجرد مشکل زمین وجود ندارد.

وی افزود: حدود 170 خانوار زمین دریافت کردند از وزیر تقاضا داریم تا اقدام جدی انجام دهد اگر دولت به وظایف خود عمل نکند مردم دلسرد می شوند.

وی اظهار داشت: همچنین چندین سال است که قرار است به طلبه ها زمین بدهند اما هیچ اقدامی انجام نمی شود، مسئولان راه و شهر سازی لرستان این مشکل را حل کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: ماموران نیروی انتظامی در همه صحنه ها از مرز ها تا شهر و روستا برای تامین امنیت تلاش می کنند، دشمنان با تبلیغات سو تلاش می کند بین مردم و پلیس فاصله بیاندازد که همواره پشتوانه مردم نیروی انتظامی توطئه دشمنان را خنثی می کند.

حسینی با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی سومار توسط حزب بعث عراق افزود: حزب بعث عراق با پشتوانه استکبار جهانی، چندین شهر ایران و عراق را 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی اعطای زمین به خانوارهای چند فرزندی را در بروجرد پیگیری کند

وزیر راه و شهرسازی اعطای زمین به خانوارهای چند فرزندی را در بروجرد پیگیری کند