مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-01فرهنگي

شانس سینمای ایران در اسکار پیش رو چقدر است؟


نشریه ورایتی در گزارشی به شانس های کسب نامزدی در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار پرداخته است.

- نشریه ورایتی در گزارشی به شانس های کسب نامزدی در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت اعلام شده از سوی آکادمی اسکار (10 مهر) برای معرفی فیلم از سوی کشورها جهت رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی این جوایز، تاکنون نزدیک به 80 فیلم شامل آثاری از کشورهای صاحب سینما، نمایندگان خود را معرفی کرده اند.

نشریه ورایتی در گزارشی به بررسی شانس های کسب نامزدی در این شاخه از جوایز اسکار پرداخته است.

بر اساس ورایتی پیش بینی کرده در نهایت فیلم های منطقه مورد علاقه ساخته جاناتان گلیزر ، روزهای کامل ساخته ویم وندرس (ژاپن)، اتاق معلمان به کارگردانی ایلکر چاتاک (آلمان)، طعم چیزها ساخته تران آن هونگ (فرانسه) و انجمن برف به کارگردانی خوان آنتونیو بایونا (اسپانیا)، 5 نامزد نهایی شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2024 خواهند بود.

پس از این فیلم ها، شانس های ششم تا دهم نیز شامل برگ های افتاده از آکی کوریسماکی (فنلاند)، من کاپیتان به کارگردانی ماتئو گارونه (ایتالیا)، ساکنان به کارگردانی فیلیپه گالوز هابرلی (شیلی)، دهقانان ساخته دی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس سینمای ایران در اسکار پیش رو چقدر است؟

شانس سینمای ایران در اسکار پیش رو چقدر است؟