مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-07سياسي

پلیس جمهوری اسلامی از مقتدرترین پلیس های دنیا است


پلیس ما علاوه بر فراگیری علوم انسانی، امروز با مجهز شدن به سیستم های هوشمند، یکی از مقتدرترین پلیس های دنیا است که در عین اقتدار با اخلاق کریمه در هر عرصه ای که لازم باشد نیز ورود پیدا می کنند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت : پلیس ما علاوه بر فراگیری علوم انسانی، امروز با مجهز شدن به سیستم های هوشمند، یکی از مقتدرترین پلیس های دنیا است که در عین اقتدار با اخلاق کریمه در هر عرصه ای که لازم باشد نیز ورود پیدا می کنند.

دکتر حسن بهرام نیا امروز شنبه 15 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی مسلح استان در ستاد انتظامی استان ایلام به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: امنیت، مهم ترین عنصر زیرساختی جامعه اسلامی است و همه امور در گرو امنیت معنا پیدا می کنند.

وی اظهار کرد:جایگاه پلیس در همین جا مشخص می شود که از چه جایگاه رفیعی برخوردار است، برای همین مردم عزیز ایران قدردان پلیس هستند و از تلاش و مجاهدات های خالصانه آنها تشکر می کنند و خدمات پلیس برای تأمین امنیت این مردم قابل تقدیر است و در میدان آن را هم نشان داده اند.

بهرام نیا افزود: از مصادیق در میدان بودن فراجا، تقدیم شهدای والامقام در این مسیر است که در طول تاریخ تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، در واقع نه تنها آسایش خود را هزینه می کنند بلکه از جان شیرین خود هم برای آسایش مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس جمهوری اسلامی از مقتدرترین پلیس های دنیا است

پلیس جمهوری اسلامی از مقتدرترین پلیس های دنیا است