مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-30پزشكي

کشورهای مسلمان نیاز به ارتقای همکاری های علمی و آکادمیک دارند


رییس دانشگاه ماردین آرتوکولو ترکیه با اشاره به رفتار خودخواهانه کشورهای استعمارگر در دوران کرونا بر لزوم ارتقای همکاری های علمی و آکادمیک بین کشورهای مسلمان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه ماردین آرتوکولو ترکیه با اشاره به رفتار خودخواهانه کشورهای استعمارگر در دوران کرونا بر لزوم ارتقای همکاری های علمی و آکادمیک بین کشورهای مسلمان تاکید کرد.

ابراهیم اوزجوشار در حاشیه نشستی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همکاری های علمی، آکادمیک و دانشگاهی در دنیای اسلام و بین دانشگاه های اسلامی اهمیت بالایی دارد و در این راستا باید همکاری های علمی و آکادمیک در دانشگاه های اسلامی دنیا ارتقا یابد.

وی افزود: تشکیل کنسرسیوم دانشگاه های اوراسیا به خصوص در حوزه طب می تواند گام بسیاری مهمی در راستای ارتقای ارتباطات بین دانشگاه های اسلامی با یکدیگر باشد.

وی ادامه داد: همان طور که کشورهای اسلامی در حوزه اجتماعی و اقتصادی با یکدیگر در حال تعامل بوده و همکاری دارند، در حیطه علمی و آکادمیک و به خصوص حوزه پزشکی نیز به این همکاری نیاز دارند.

اوزجوشار تاکید کرد: پاندمی کرونا و شرایطی که در آن دوران با آن رو به رو بودیم، وجود چنین همکاری های علمی و بین دانشگاهی در جهان اسلام را به ما گوشزد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای مسلمان نیاز به ارتقای همکاری های علمی و آکادمیک دارند

کشورهای مسلمان نیاز به ارتقای همکاری های علمی و آکادمیک دارند